loading...

فروشگاه

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي است كه "خلاقيت را تقويت مي كند"

بازدید : 423
11 زمان : 1399:2

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي است كه "خلاقيت را تقويت مي كند"

فارغ التحصيل كالج سلطنتي هنر ، الساندرا فوماگالي روماريو توضيح مي دهد كه چگونه پروژه وي Imaginary Language به بازيگران و كودكان ابزارهايي مي دهد تا به آنها كمك كند تا در اين مصاحبه ويدئويي كه توسط Dezeen خلاقانه تر است فكر كنند.

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي اساسي است كه مي تواند براي ايجاد انواع مختلفي از اشكال تركيب شود. كاربران مي توانند توابع و معني را به خلاقيت هاي خود اختصاص دهند و با آنها بازي كنند.

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

Alessandra Fumagalli Romario براي ترغيب خلاقيت ، Imaginary Language را طراحي كرد

روماريو براي تكميل مدرك خود در طراحي محصول در كالج رويال هنر لندن ، Imaginary Language را به عنوان پروژه فارغ التحصيلي خود توسعه داد.

طبق روماريو ، مجموعه اشياء براي تشويق تفكر خلاق در كاربران آن طراحي شده است.

فروشگاه اسباب بازي
http://www.gamingtools.ir/

وي در اين مصاحبه ويدئويي كه توسط دژين در نمايشگاه فارغ التحصيلان كالج رويال فيلمبرداري شده است ، گفت: "اين ابزاري براي تقويت خلاقيت است."

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي است كه مي توانند با هم تركيب شوند

روماريو توضيح داد: "تحقيقات من براساس يك تئوري روانشناختي توسط ايروينگ بيدرمن انجام شده است." وي گفت: "به گفته وي ، مغزهاي ما با تقسيم آنها به جواهرات ، كه اشكال اوليه هندسي هستند ، قادرند اشياء را تشخيص دهند."

وي ادامه داد: من اين سيستم را طراحي كردم كه به كاربر امكان مي دهد آن اشكال را جمع كند و فرم ها را بسازد.

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

كاربران مي توانند توابع و معني را به خلاقيت هاي خود اختصاص دهند

مجموعه اشكال ساده براي تشويق بازي خلاقانه در كودكان طراحي شده است.

روماريو گفت: "براي من ، خلاقيت يك ارزش بسيار مهم براي يادگيري است." "ديدن بازي كودكان با اين بازي بسيار خوب بود ، و اينكه چگونه كودكان مختلف عملكردهاي مختلفي را حتي به همان اشياء اختصاص مي دهند."

همچنين مي توان از اشياء به عنوان ابزاري براي كمك به بازيگران در تمرينات نمايشي استفاده كرد.

وي گفت: "من سابقه بازيگري دارم ، بنابراين تصميم گرفتم آن اشياء را با بازيگران امتحان كنم و ما يك سري تمرين بداهه آميز را توسعه داديم."

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

روماريو با بازيگران براي توسعه تمرين هاي بداهه ساز همكاري كرد

فروشگاه بازي و سرگرمي
http://www.game-digikala.ir/

روماريو همچنين يك مجموعه مبلمان مدولار را بر اساس فرم ها و اصول زبان تخيل ساخته است.

وي گفت: "من الهام بخش از فرم هاي انتزاعي ساخته شده از Imaginary Language براي ايجاد مجموعه اي از مبلمان به نام Creo بود." "Creo از اشكال هندسي ساخته شده است كه به لطف يك مفصل ، كاربر مي تواند در اشكال مختلف مونتاژ كرده و عملكردي را به آنها اختصاص دهد."

ابزار Volta VR "توليد صوتي را بيشتر بيان مي كند"

روماريو اظهار داشت كه او فرصتي را براي رشته هاي طراحي و آموزش محصول براي مكمل يكديگر مي بيند.

وي گفت: "من خودم را به عنوان يك طراح محصول مي بينم ، اما فكر مي كنم كه آموزش واقعا مهم است و من از طراحي براي كودكان و استفاده از طراحي به عنوان ابزاري براي آموزش مردم استفاده خواهم كرد."

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

Romario همچنين Creo ، مجموعه اي از مبلمان قابل تنظيم را توسعه داد

پروژه هاي فارغ التحصيل قبلي كالج سلطنتي هنر شامل لباس هاي قابل ارتقاء براي كودكان و نوجوانان دايزن رايان ماريو ياسين و يك ابزار توليد صدا VR توسط الكس كين است.

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي است كه "خلاقيت را تقويت مي كند"

فارغ التحصيل كالج سلطنتي هنر ، الساندرا فوماگالي روماريو توضيح مي دهد كه چگونه پروژه وي Imaginary Language به بازيگران و كودكان ابزارهايي مي دهد تا به آنها كمك كند تا در اين مصاحبه ويدئويي كه توسط Dezeen خلاقانه تر است فكر كنند.

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي اساسي است كه مي تواند براي ايجاد انواع مختلفي از اشكال تركيب شود. كاربران مي توانند توابع و معني را به خلاقيت هاي خود اختصاص دهند و با آنها بازي كنند.

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

Alessandra Fumagalli Romario براي ترغيب خلاقيت ، Imaginary Language را طراحي كرد

روماريو براي تكميل مدرك خود در طراحي محصول در كالج رويال هنر لندن ، Imaginary Language را به عنوان پروژه فارغ التحصيلي خود توسعه داد.

طبق روماريو ، مجموعه اشياء براي تشويق تفكر خلاق در كاربران آن طراحي شده است.

فروشگاه اسباب بازي
http://www.gamingtools.ir/

وي در اين مصاحبه ويدئويي كه توسط دژين در نمايشگاه فارغ التحصيلان كالج رويال فيلمبرداري شده است ، گفت: "اين ابزاري براي تقويت خلاقيت است."

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

Imaginary Language مجموعه اي از اشياء هندسي است كه مي توانند با هم تركيب شوند

روماريو توضيح داد: "تحقيقات من براساس يك تئوري روانشناختي توسط ايروينگ بيدرمن انجام شده است." وي گفت: "به گفته وي ، مغزهاي ما با تقسيم آنها به جواهرات ، كه اشكال اوليه هندسي هستند ، قادرند اشياء را تشخيص دهند."

وي ادامه داد: من اين سيستم را طراحي كردم كه به كاربر امكان مي دهد آن اشكال را جمع كند و فرم ها را بسازد.

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

كاربران مي توانند توابع و معني را به خلاقيت هاي خود اختصاص دهند

مجموعه اشكال ساده براي تشويق بازي خلاقانه در كودكان طراحي شده است.

روماريو گفت: "براي من ، خلاقيت يك ارزش بسيار مهم براي يادگيري است." "ديدن بازي كودكان با اين بازي بسيار خوب بود ، و اينكه چگونه كودكان مختلف عملكردهاي مختلفي را حتي به همان اشياء اختصاص مي دهند."

همچنين مي توان از اشياء به عنوان ابزاري براي كمك به بازيگران در تمرينات نمايشي استفاده كرد.

وي گفت: "من سابقه بازيگري دارم ، بنابراين تصميم گرفتم آن اشياء را با بازيگران امتحان كنم و ما يك سري تمرين بداهه آميز را توسعه داديم."

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

روماريو با بازيگران براي توسعه تمرين هاي بداهه ساز همكاري كرد

فروشگاه بازي و سرگرمي
http://www.game-digikala.ir/

روماريو همچنين يك مجموعه مبلمان مدولار را بر اساس فرم ها و اصول زبان تخيل ساخته است.

وي گفت: "من الهام بخش از فرم هاي انتزاعي ساخته شده از Imaginary Language براي ايجاد مجموعه اي از مبلمان به نام Creo بود." "Creo از اشكال هندسي ساخته شده است كه به لطف يك مفصل ، كاربر مي تواند در اشكال مختلف مونتاژ كرده و عملكردي را به آنها اختصاص دهد."

ابزار Volta VR "توليد صوتي را بيشتر بيان مي كند"

روماريو اظهار داشت كه او فرصتي را براي رشته هاي طراحي و آموزش محصول براي مكمل يكديگر مي بيند.

وي گفت: "من خودم را به عنوان يك طراح محصول مي بينم ، اما فكر مي كنم كه آموزش واقعا مهم است و من از طراحي براي كودكان و استفاده از طراحي به عنوان ابزاري براي آموزش مردم استفاده خواهم كرد."

Royal College of Art graduate Alessandra Fumagalli Romario designed Imaginary Language as a tool to foster creativity in children and actors

Romario همچنين Creo ، مجموعه اي از مبلمان قابل تنظيم را توسعه داد

پروژه هاي فارغ التحصيل قبلي كالج سلطنتي هنر شامل لباس هاي قابل ارتقاء براي كودكان و نوجوانان دايزن رايان ماريو ياسين و يك ابزار توليد صدا VR توسط الكس كين است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 14

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 204
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 97
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 150
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 56866
  • بازدید کلی : 161496
  • <
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی